Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинов проблем - 156 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Глупчо, глупчо... на мен няма кой да ми обеснява защото аз знам много преди ти да си си мислил да си закачаш някога колата с компютър. Тука стана сега така че ти започваш да обесняваш на човека който на теб ти обеснява по скайпа преди години. Или май не помниш до толкова много вече.

    Като си толкова умен кажи (не на мен, а на останалите) при какви стойности започва да не пали добре сутрин и при какви е най-добре да бъде. Ако не отговориш се счита, че не знаеш.
    По скайпа ми обясняваше колко си велик и как ще купиш едни неща от мен след месец, че си нямал пари сега и после как ме излъга. Да прикача ли историята? И наистина съм глупчо, че ти отговарям
    Моля колегите да ме извинят. Това беше за последен път
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • Много знаете, а оставихте човека да си чисти дюзите и да се чуди точно как да подходи.
      Като така не се харесвате, ударете си по един ключ на боята на колите и готово .. а може и по един пердах, но защо тук се нареждате
      Дано да е от настройките на газовото.
      Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

      Comment


      • Аз на човека съм му казал от преди мноооого време къде му е проблема, а той не знам защо слуша глупостите на Цецко.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
          Много знаете, а оставихте човека да си чисти дюзите и да се чуди точно как да подходи.
          Като така не се харесвате, ударете си по един ключ на боята на колите и готово .. а може и по един пердах, но защо тук се нареждате
          Дано да е от настройките на газовото.
          Аз обясних - ако не му работи само на бензин е от дюзите при него. Той каза, че след чистене му е тръгнала, но щом е превключил на газ отново са настанали проблемите. За да се види дали е газта виновна и по-точно настройките и има един параметър във ФЕС, който показва точно нещата. А и ако ламбдата му е включена и към газовата ТРЯБВА ВЕДНАГА ДА Я ИЗКЛЮЧИ ОТ ТАМ!!! Да е само към ЕКУ-то
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            По скайпа ми обясняваше колко си велик и как ще купиш едни неща от мен след месец, че си нямал пари сега и после как ме излъга. Да прикача ли историята? И наистина съм глупчо, че ти отговарям
            Моля колегите да ме извинят. Това беше за последен път
            Ти даде цена такава, че аз по-евтино щях да си ги взема от китай с транспорта. И това много добре го знаеш. Да не говорим, че като поразучих нещата тази техника се оказа, че е пълен смях. Ама ти и това го знаеш

            Както и да е. Цецко, нямам нищо лично към теб, просто дразниш с некомпетентните си мнения и съвети които даваш, и с постоянната ти мания да искаш да си верен часовник, но това не се постига преписване на заслугите и знанията на другите.

            ---------- Post added at 11:05 ---------- Previous post was at 11:02 ----------

            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Аз обясних - ако не му работи само на бензин е от дюзите при него. Той каза, че след чистене му е тръгнала, но щом е превключил на газ отново са настанали проблемите. За да се види дали е газта виновна и по-точно настройките и има един параметър във ФЕС, който показва точно нещата. А и ако ламбдата му е включена и към газовата ТРЯБВА ВЕДНАГА ДА Я ИЗКЛЮЧИ ОТ ТАМ!!! Да е само към ЕКУ-то
            Ти ако знаеше къде е проблема отдавна да си казал, а ти се луташ и караш хората да правят експерименти, а за проблема си има точно и ясно решение

            И защо обясни пък сега трябва да се спре сондата от газовия компютър? Ей тук сега ще се посмеем задружно
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Ти даде цена такава, че аз по-евтино щях да си ги взема от китай с транспорта. И това много добре го знаеш. Да не говорим, че като поразучих нещата тази техника се оказа, че е пълен смях. Ама ти и това го знаеш

              Както и да е. Цецко, нямам нищо лично към теб, просто дразниш с некомпетентните си мнения и съвети които даваш, и с постоянната ти мания да искаш да си верен часовник, но това не се постига преписване на заслугите и знанията на другите.

              ---------- Post added at 11:05 ---------- Previous post was at 11:02 ----------



              Ти ако знаеше къде е проблема отдавна да си казал, а ти се луташ и караш хората да правят експерименти, а за проблема си има точно и ясно решение

              И защо обясни пък сега трябва да се спре сондата от газовия компютър? Ей тук сега ще се посмеем задружно
              За нещата от Китай - каза 650лв. след месец! Излъга ли - излъга, а аз ти ги пазих. После предложи 600. Така ли беше?
              За другото - обясни си сам. Колегата ако иска ще му го обясна по телефона. Пратих му лично с-е. И поне си Философ, обясни как ще вържеш CF3 двигател към газова? Мен не ме интересува, колегите може да ги заинтересова
              Last edited by NightRider; d.m.y г., 11:14.
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • Хаххахаха, няма никакъв проблем да се върже на какъвто и да е мотор ламбдата. ЦФ3 ли е какво е няма никакво значение. Почти всички газови поддържат дори и широколентови сензори, а камо ли това ЦФ3 няма ама абсолютно никакъв проблем. Виж колко си неук само. Чудиш се над неща които няма какво да им се чудиш по принцип.

                А иначе какво пък общо има ЦФ3 с на колегата 156-цата? Или дай пак да се изметнем от темата и да избягаме от отговорност. Отново не ми отговаряш на въпрос. Нека познаят другите защо

                П.С. Колегата по-добре изобщо да не си и помисля да се свързва с теб по какъвто и да било то повод!
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Проблема е решен!!!
                  Наистина се оказа от газ-та.
                  Само че не е било запушване, ами нещо се е променило налягането в изпарителя.
                  Закарах я на robygas, погледна той, отвори сондата, отвори изпарителя - всичко ОК. Оставаше само да се провери датчика за налягането и настройките, обаче човека не работи с Фобос и няма софт за него.
                  Изпрати ме при един много кадърен пич, дето само с фобос бачка. Човека си игра 100 часа, обаче я направи бетон.

                  Много съм доволен! Голямо благодарско на robygas за съдействието! Имам да го черпя

                  Съветвам другите колеги, с подобни проблеми - нека си видят настройките на газ-та също!

                  В момента при обръщане от газ на бензин, както и обратното, не се усеща абсолютно нищо. Паленето е песен!
                  Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 21:46.
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                    Проблема е решен!!!
                    Наистина се оказа от газ-та.
                    Само че не е било запушване, ами нещо се е променило налягането вътре в изпарителя.
                    Закарах я на robygas, погледна той, отвори сондата, отвори изпарителя - всичко ОК. Оставаше само да се провери датчика за налягането и настройките, обаче човека не работи с Фобос и няма софт за него.
                    Изпрати ме при един много кадърен пич, дето само с фобос бачка. Човека си игра 100 часа, обаче я направи бетон.

                    Много съм доволен! Голямо благодарско на robygas за съдействието! Имам да го черпя

                    Съветвам другите колеги, с подобни проблеми - нека си видят настройките на газ-та също!

                    В момента при обръщане от газ на бензин, както и обратното, не се усеща абсолютно нищо. Паленето е песен!
                    Браво! (Макар, че ни заблуди в началото, че на газ работи перфектно и не ми отговори какви грешки ти е качила)
                    И все пак един съвет - покарай малко колата в различни режими и провери за грешки. Ако има грешка интерпретация на ламбда сонда значи не е все пак настроена добре. Ако я няма тази грешка значи всичко е ОК и колата трябва да ти е перфектна и на газ
                    Last edited by NightRider; d.m.y г., 21:24.
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Браво! (Макар, че ни заблуди в началото, че на газ работи перфектно)
                      И все пак един съвет - покарай малко колата в различни режими и провери за грешки. Ако има грешка интерпретация на ламбда сонда значи не е все пак настроена добре. Ако я няма тази грешка значи всичко е ОК и колата трябва да ти е перфектна и на газ
                      Като пуснах темата си работеше добре. Пак и пропадаше налягането и обръщаше на бензин но на много високи обороти. И нямаше тогава проблеми с паленето. Може би тогава просто е започнала да обеднява сместта по малко, и не се е усещало на газ толкова, ама е бъркало работата на бензин.
                      Накрая почна тотално и на газ да се ебава, и на бензин съответно стана още по-зле.
                      Нямам идея как работеше преди тва с тея настройки, ама важното е че сега всичко е добре!

                      П.С: И за грешките съм писал, че записва бедна смес.
                      Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 21:48.
                      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      рейтинг фотографов

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                        Като пуснах темата си работеше добре. Пак и пропадаше налягането и обръщаше на бензин но на много високи обороти. И нямаше тогава проблеми с паленето. Може би тогава просто е започнала да обеднява сместта по малко, и не се е усещало на газ толкова, ама е бъркало работата на бензин.
                        Накрая почна тотално и на газ да се ебава, и на бензин съответно стана още по-зле.
                        Нямам идея как работеше преди тва с тея настройки, ама важното е че сега всичко е добре!

                        П.С: И за грешките съм писал, че записва бедна смес.
                        Ако ги беше описал точно щеше да спестиш време
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • И аз не съм чел за пропаданията и бедна смес .. само за адаптация и запушени инжектори Както и да е .. важното е че всичко е наред вече ..
                          Разкажи къде какво беше запушено поне ако се случи и ние да знаем.
                          Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                          Comment


                          • Я вземете прочетете цялата тема.
                            flipz, в пост 113 съм написал какво и беше точно.
                            Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 01:02.
                            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS

                            рейтинг фотографов

                            Comment


                            • Ти сега юркай и направи след време проверката, дето ти казах
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • Нещо което се сетих сега.
                                По време на съществуването на проблема, бензиновите ми инжектори работиха на около 2 ms. на тихи обороти.
                                След корекцията на газовите времена, ЕКУ-то на колата промени времената на бензиновите инжектори на около 3.6 - 3.8 мс. (по спомен карам, може и да не са точно толкоз).
                                Та, явно тея времена на тихи обороти, трябва да са някъде в тоя диапазон (3 и нещо), за да са нормални нещата с паленето.
                                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                                рейтинг фотографов

                                Comment

                                Working...
                                X